معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در ایام نوروز خدمت‌رسانی به مردم و مسافران نباید متوقف شود و باید این مهم با جدیت دنبال شود.

مهدی رمضانی ساعت سه بامداد سه شنبه در بازدید سرز ده از بیمارستان شهید بهشتی قروه ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت به کادر بهداشت و درمان این شهرستان گفت: علیرغم فشار‌های کاری فراوان که در ایام بیماری کرونا بر سیستم درمانی حاکم شد، خدمات بهداشتی و درمانی به نحو شایسته تداوم پیدا کرد که این امر مرهون تلاش‌های کادر پزشکان، پرستاران و مجموعه علوم پزشکی بود.

او می گوید: لازم است جهت رفاه حال مردم و ارائه خدمات بهتر در تعطیلات نوروزی خدمت رسانی همچنان با کیفیت بالاتر ادامه داشته باشد.

رمضانی گفت: علاوه بر سیستم درمانی دیگر دستگاه‌ها و نهاد‌های خدمات رسان نیز باید آمادگی خود را برای مقابله با هر پدیده و رویدادی حفظ کنند.

او همزمان با بازدید از بیمارستان شهید بهشتی قروه با مردم و مراجعان نیز گفتگو و در جریان مشکلات و کمبود‌ها از زبان خود مردم قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان و سرپرست فرمانداری شهرستان قروه در ادامه بازدید از شهر قروه، با پاکبانان شهرداری دیدار نموده و از آن‌ها تقدیر کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.