عضو هیات مدیره کمیسیون رمز ارز و بلاکچین گفت: بیت کوین همه دنیا را می‌گیرد و جلوی آن را نمی‌توان گرفت.

آقای پاک باخته گان زنجانی گفت: پذیرش دائمی دارایی‌های دیجیتال توسط سرمایه‌گذاران نهادی و ادغام بیشتر آن‌ها در سیستم‌های مالی قدیمی، محرک‌های اصلی رشد فضای رمزارز در سال پیش رو خواهد بود. پارسال شرکت‌های زیادی رمزارز‌ها را به‌عنوان یک دارایی پذیرفتند. تعداد دستگاه‌های خودپرداز که از ارز‌های دیجیتال پشتیبانی می‌کنند در سال گذشته افزایش یافت و رو به افزایش نیز هست، زیرا چندین شرکت فناوری و شرکت‌های غیرفناوری در حال نصب دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوین به صورت جهانی هستند.

او می‌گوید: خرید و فروش این نوع از دارایی‌های دیجیتال تنها یکی از کاربرد‌های فناوری بلاک‌چین است.مهم‌ترین اصل در سیاست‌ها  رهبری  استقرار و تقویت اقتصاد دانش بنیان است و فرافناوری بلاکچین راهکار نوین این امر است. در مبحث پلتفرم‌های تبادلی، حدود ۱۲ میلیون نفر فعالیت می‌کنند که متاسفانه به دلیل نواقص آموزشی، در این حوزه متضرر شده اند.


بیشتر بخوانید


بلاکچین فرافناوری است که ۲۷ سال پیش آغاز شده و غیرقابل نفوذ و هک است. این فناوری بازار نوینی است که نقش بسزایی در معاملات، صادرات، واردات و تعاملات بین المللی با سایر کشور‌ها ایفا خواهد کردو بیت‌کوین که پس از بحران مالی جهانی در سال ۲۰۰۸ ایجاد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار