رئیس سازمان اورژانس کشور از استقرار و آمادگی سه هزار پایگاه اورژانس جاده ای و شهری برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی کشور خبر داد.

جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور در سفر خود به خرمشهر و با حضور در یادمان شلمچه به منظور بررسی میدانی فوریت‌های پزشکی در استان خوزستان گفت: در طرح ۱۵ روزه نوروزی یک هزار و ۷۰۰ پایگاه جاده ای، یک هزار و ۳۰۰ پایگاه شهری، ۵۰ ایستگاه اورژانس هوایی در کشور مستقر شده است.

به گفته او چهار هزار نفر مراجعه کننده در یادمان‌های دفاع مقدس استان خوزستان خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند و شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی کاروان‌های راهیان نور در حال رعایت شدن است.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: برای گذر از نوروز بدون افزایش ابتلا به کرونا در خوزستان میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی میان کاروان‌های راهیان نور توسط پنج دانشگاه علوم پزشکی استان در حال کنترل است.

او از آمادگی دانشگاه‌های علوم پزشکی استان خوزستان برای پوشش تصادفات احتمالی در جاده‌های استان با افزایش ۹۰ درصدی تردد در آن‌ها خبر داد.

این مسئول در سفر خود به خرمشهر از پایگاه اورژانس جاده‌ای محور خرمشهر-اهواز و مرکز درمان بستری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بازدید کرد.

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و جمعی از مدیران حوزه بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان نیز در این بازدید رئیس اورژانس کشور را همراه کردند.

برچسب ها: نوروز 1401 ، راهیان نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.