رئیس پلیس آگاهی استان لرستان خبر داد؛

دستگیری کلاهبردار ۷ میلیاردریالی در خرم آباد

رئیس پلیس آگاهی استان لرستان، از دستگیری کلاهبردار و کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش ۷ میلیارد ریال در شهرستان "خرم آباد" خبرداد.

سرهنگ "عبدالرضا رخشان " رئیس پلیس آگاهی استان لرستان گفت:  در پي مراجعه شهروندي به پليس آگاهي استان و اعلام اينکه يک نفر با بکارگيري روش هاي متقلبانه مبلغي را از وي کلاهبرداري کرده است، موضوع به صورت وي‍‍‍‍ژه در دستور ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري قرار گرفت .
او گفت: در تحقیقات بعمل آمده توسط ماموران مشخص شد، شاکي مالک يک باب ساختمان مسکونی در شهرستان خرم آباد بوده که يک نفر با تهیه قولنامه صوری و جعل امضاي مالباخته آن را به فرد دیگری فروخته  است .
رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: در اقدام بعدی ماموران موفق به شناسایی متهم و محل اختفای وی شده و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
رخشان گفت: متهم دستگيرشده در بازجويي فني پليس و مواجهه شدن با دلايل و مستندات و احراز جعلی بودن اسناد توسط کارشناسان پلیس آگاهی به کلاهبرداری به ارزش ۷ میلیارد ریال معترف شدو پس از تکمیل پرونده برای ادامه مراحل قضایی به مرجع خواهان تحویل داده شد.
او گفت: قبل از انجام هرگونه معامله از دفاتر مشاوره املاک اطمينان حاصل و اصالت سند ملک مورد معامله را از مراجع ذي صلاح استعلام نماييد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.