کشف بیش از ۶ هزار میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در کشور

فرمانده مرزبانی کشور در آستارا از کشف ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق خبر داد.

احمدعلی گودرزی در بازدید از نوار مرزی آستارا با اشاره تداوم مبارزه با قاچاق کالا توسط یگان پلیس مرزبانی گفت: نیرو‌های مرزبانی در زمینه حفظ حقوق بیت المال و برای تقویت پایه‌های تولید ملی با قاچاق کالا مبارزه می‌کند و پایش شبانه روزی مرز بصورت تصویری، زمینی، هوایی و هوشمند تقویت شده است.

به گفته فرمانده مرزبانی کشور، جمهوری اسلامی ایران ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر مرز دریایی دارد و در پی تاکیدات رئیس جمهور در زمینه آزادسازی سواحل در حوزه دریابانی با هماهنگی مقام قضایی اقدامات خوبی انجام شده است.

از استانداران و فرمانداران انتظار داریم در زمینه تقویت و انسداد مرز در قالب کارگروه ویژه مرز تلاش کنند و در این زمینه دوربین‌هایی روی البسه مرزبانان با هدف نظارت و کنترل دقیق مرز وارزیابی صحت عمل همکاران مرزبانی نصب شده است.

با توجه به آغاز تعطیلات نوروزی و پیش بینی ورود گردشگران به گیلان، امکانات امداد و نجات دریابانی به اندازه کافی تامین شده و آمادگی در نیرو‌ها برای برقراری امنیت در ساحل و دریا وجود دارد و اواخر پارسال هم تعدادی خودرو‌های عملیاتی و همچنین تعدادی شناور به استان‌های ساحلی اختصاص یافت.

ارتباط و هماهنگی خوبی در حوزه معاهدات مرزی و تسهیل در تردد خودرو‌ها بین مرزبانی ایران و جمهوری آذربایجان شکل گرفته است و از رودخانه آستاراچای هم مرزنشینان استفاده می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.