درگذشت پدر شهید حسینعلی فانی در گراش

حاج علی اکبر فانی، پدر شهید والامقام حسینعلی فانی شامگاه سه شنبه دوم فروردین ۱۴۰۱ در ۷۴ سالگی دارفانی را وداع گفت.

حاج علی اکبر مشهور به (مَشت اکبر) از خیرین و نیک اندیشان و معتمدین شهر گراش بود که با مشارکت و فعالیت در امور خیرخواهانه و خداپسندانه در دیار خود توانست ذخیره‌ای برای آخرت و باقیات صالحاتی برای خود رقم بزند.

شهید حسینعلی فانی فرزند حاج علی اکبر، فروردین سال ۱۳۶۶ در سن ۱۷ سالگی و در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

حاج علی اکبر به جز شهید حسینعلی دو دختر و چهار پسر دارد که یکی از فرزندان وی هم اینک به عنوان رئیس اداره برق شهرستان گراش مشغول خدمت است.

مرام تشییع و خاکسپاری این پدر شهید امروز چهارشنبه سوم فروردین در گلزار شهدای گراش با حضور قشر‌های مختلف مردمی و با رعایت اصول بهداشتی برگزار خواهد شد.

امام جمعه و فرماندار شهرستان گراش هم در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت این پدر شهید والا مقام را تسلیت گفتند.

در پیام حجت الاسلام محمدباقر بخشایش پور امام جمعه گراش آمده است: پدر شهید والامقام حسینعلی فانی از خیرین و معتمدین و انسان‌های فرهیخته و پرهیزگار و از منادیان صلح و عامل سازش در سطح منطقه و شهرستان گراش بود که همواره مورد تکریم مردم و شهروندان این خطه شهیدپرور بود.

امام جمعه گراش تصریح کرده است: بدون تردید امروزه عزت و سربلندی و دوام میهن و کشورمان را باید مدیون چنین انسان‌های بزرکوارو خانواده‌هایی باشیم که تاریخ نام و یادشان را هرگز فراموش نخواهد کرد.

مجید غلام پور، فرماندر گراش هم در پیام خود تصریح کرده است: پدران و مادران شهیدان سرمایه‌های عظیم این نظام الهی هستند که خالصانه و برای رضایت حق تعالی از عزیزترین سرمایه‌های خویش به خاطر امنیت، حفظ استقلال و آزادی این کشور گذشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.