رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: در طی سال‌های گذشته به موضوع تعمیرات و نگه داری حمل و نقل توجه نشده بود و باید خرابی‌ها و نواقص به صفر برسد.

سیدجعفر تشکری هاشمی گفت: مهمترین دغدغه شهروندان تهرانی وضعیت آمد و شد شهر همچون ترافیک، آلودگی هوا و حمل و نقل است که در سال ۱۴۰۱ با شدت بیشتری دنبال خواهد شد.

به گفته رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، بالاترین بودجه تهران به بخش عمران و حمل و نقل اختصاص پیدا کرده ، در بخش تکمیل ایستگاه‌های مترو و خطوط بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان منابع گذاری شده است.

تشکری هاشمی گفت:ما بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه به شرکت بهره برداری مترو اختصاص دادیم.

به گفته رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، به نظر می‌رسد امسال سال گشایش حمل و نقل باشد، اما تلاش می‌کنیم که از ظرفیت دولت هم استفاده کنیم، زیرا دولت قول هزار دستگاه اتوبوس به تهران را داده است.برای خرید واگن، دولت پیش پرداخت خرید ۶۳۰ واگن مترو را هم قرار است انجام دهد و اتفاقات به یاری خداوند انجام خواهد شد.

پیشتر مهدی چمران رییس شورای شهر تهران گفته بود که وضع حمل و نقل شهر تهران خراب است و اگر امروز ما با مشکل و معضل آلودگی هوا دست به گریبان هستیم سرچشمه اش از همین جاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار