ثبت تردد بیش از هفت میلیون و ۸۶۰ هزار خودرو در استان قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: همزمان با آغاز سفر‌های نوروزی هفت میلیون و ۸۶۰ هزار و ۲۱۳ دستگاه خودرو از راه‌های ارتباطی استان عبور کرده اند.

جواد حق لطفی گفت:  از ۲۵ اسفند  پارسال تا دوم فروردین ماه هفت میلیون و ۸۶۰ هزار و ۲۱۳ دستگاه خودرو از سطح راه‌های ارتباطی استان عبور کرده اند.

 روز گذشته آمار تردد خودرو‌ها از آزادراه و بزرگ راه‌های استان با افزایش ۳۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بالغ بر یک میلیون و ۱۸ هزار و ۲۵۵ دستگاه خودرو بود و بیشتر تردد‌ها نیز مربوط به آزادراه قزوین - کرج و قزوین - رشت بوده است.

وی با اشاره به تعداد مسافران جا به جا شده از طریق پایانه‌های مسافربری استان، افزود: از ۲۵ اسفند ماه گذشته تا پایان روز دوم فروردین ماه جاری نیز ۳۳ هزار و ۵۵۹ مسافر از طریق سواری‌های کرایه، اتوبوس و مینی بوس‌های مسافربری به اقصی نقاط کشور جا به جا شدند.

با توجه به گزارش اداره کل هواشناسی استان، به رانندگان توصیه می‌شود با توجه به بارندگی در روز‌های آینده همراه با مه آلود بودن برخی محورها، ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی، با سرعت مطمئنه حرکت کرده و فاصله طولی با خودرو مقابل را نیز در طول سفر حفظ کنند و با عوامل راهداری و پلیس راه مستقر در سطح راه‌ها نیز همکاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار