مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی گفت: امکان گردش در اماکن تاریخی و گردشگری تبریز با اتوبوس‌های تبریزگردی فراهم شده است.

آقای حمزه زاده گفت: با هدف فراهم سازی دسترسی آسان گردشگران نوروزی به اماکن تاریخی و گردشگری تبریز، امکان بازدید از ۲۹ مکان تاریخی این کهن شهر با اتوبوس‌های تبریزگردی فراهم شده است.

این اتوبوس‌ها در هفت مسیر گردشگران را با ۲۹ مکان تاریخی آشنا می‌کنند و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ با حضور در میدان شهید بهشتی (منصور) برای حضور در این تور اقدام کنند.

گردشگران می‌توانند با استفاده از این اتوبوس ها از اماکنی همچون موزه قاجار، مقبره الشعرا، امامزاده سیدحمزه، موزه استاد احد حسینی، مسجد صاحب الامر و موزه قرآن و کتابت دیدن کنند.

وی از خانه ثقه الاسلام، مسجد حسن پادشاه، میدان صاحب‌آباد، موزه مشروطه، بازار جهانی تبریز، مسجد جامع، مسجد شصت و سه ستون، عمارت شهرداری، موزه سنجش، خانه نیکدل، پیاده راه تربیت، خانه کلکته‌چی، موزه صدا، ارگ علیشاه، پیاده راه ارگ، مسجد کبود، موزه آذربایجان و سایت موزه عصر آهن به عنوان دیگر مقاصد اتوبوس‌های گردشگری تبریز نام برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.