فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری پنج سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۵۳۵ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان خبر داد.

سردار احمد طاهری گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود، اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد افیونی از سراوان به خاش و سپس انتقال آن به مرکز کشور را داشتند، شناسایی و انهدام این باند را در دستور کار قرار دادند.

او گفت: در این رابطه عصر دیروز تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های سراوان و خاش در قالب چند تیم عملیاتی به رصد و کنترل مسیر حرکت قاچاقچیان پرداخته و سرانجام عصر روز گذشته اعضای این باند قاچاق را که با یک دستگاه وانت تویوتا و سه دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در محور سراوان - خاش بودند، رویت و به آن‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سوداگران مرگ که خود را در محاصره مأموران انتظامی دیدند بدون توجه به ایست پلیس، با تیراندازی به سمت مأموران به سرعت از محل متواری شدند.

او گفت: در این عملیات مقتدرانه، جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در عکس العملی سریع و با آتش پر حجم خود خودرو‌های قاچاقچیان را زمین گیر و ضمن دستگیری سه سوداگر مرگ، در بازرسی از خودرو‌های توقیفی آنها، یک تن و ۵۳۵ کیلو و ۱۵۰ گرم انواع مواد افیونی شامل یک تن و ۴۲۷کیلو و ۱۵۰گرم تریاک، ۸۲ کیلوگرم حشیش و ۲۶ کیلوگرم هروئین کشف کردند.

سردار طاهری گفت: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی بر عزم جدی پلیس سیستان و بلوچستان در برخورد با قاچاق مواد مخدر تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار