رئیس اورژانس کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت، ۲ نفر بر اثر تصادف و ۲۶ نفر بر اثر عوامل دیگر در استان کرمان جان خود را از دست دادند.

سید محمد صابری گزارش آماری سلامت استان کرمان در طرح سلامت نوروزی از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۳ فروردین ۱۴۰۰ تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۴ فروردین ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گفته او طی این مدت، ۲ نفر بر اثر تصادف و ۲۶ نفر بر اثر عوامل دیگر در استان کرمان جان خود را از دست دادند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت، ۱۲۳ مصدوم تصادفی و ۱۸۳ بیمار غیرتصادفی از سوی اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند و ۲۸ مصدوم تصادفی و ۲۱۹ بیمار غیرتصادفی از سوی کارکنان اورژانس در محل درمان شدند.

به گفته او ۳۶ مورد بازدید از بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی طی یک شبانه روز صورت گرفته است.

صابری گفت: از صبح دیروز تا امروز، تعداد کل مراجعین به اورژانس بیمارستان ها، ۹ هزار و ۷۰۴ نفربوده است که از این تعداد، ۸ هزار و ۶۸۳ بیمار سرپایی اورژانس بیمارستان ها، هزار و ۲۱ بیمار بستری شده در اورژانس بیمارستان ها، ۶۵ بیمار منتقل شده به بخش‌های ویژه و ۴۰۸ بیمار منتقل شده از اورژانس به بخش‌های عادی بوده اند.

به گفته او از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۳ فروردین تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۴ فروردین، ۱۱۶ نوزاد در استان کرمان متولد شده اند.

رئیس اورژنس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان میزان اعمال جراحی اورژانسی طی ۲۴ ساعت را ۱۶۷ مورد و اعمال جراحی غیر اورژانسی را ۷۶ مورد اعلام کرد و گفت: طی این مدت، ۴۷ مورد اعزام بین بیمارستانی و ۲ مورد احیای موفق صورت گرفته است.

او می‌گوید: طی یک شبانه روز هزار و ۴۵۲ مورد بازدید بهداشتی از اماکن صورت گرفته است که طی این بازدیدها، هزار و ۶۶۵ کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع آوری و ۴ مورد مراکز و اماکن متخلف تعطیل شده است.

به گفته صابری، طی ۲۴ ساعت، ۳۰ مورد بازدید در حوزه غذا و دارو صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.