رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شادگان گفت: از بین ۲۴۶ شهید تحت پوشش شادگان تعداد ۲۲۹ شهید در ۶ گلزار این شهرستان مدفون شده اند.

هادی حمر گفت: آمار شهدای شادگان که تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند ۲۴۶ شهید است که از این بین تعداد ۲۲۹ شهید در گلزار‌های بخش مرکزی و دارخوین شادگان تدفین شده اند.

به گفته او این شهدا بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ودر طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن، همچنین شهدای ترور، شهدای امنیت وآمران به معروف می‌باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شادگان می گوید: این شهدا در گلزار شهدای بوزی، عنایتی، توبچی، منصوره، دارخوین، دریسیه و ۲ گلزار گمنام در شادگان و دارخوین به خاک سپرده شده اند.

به گفته او در بین ۲۲۹ شهید آلاله دفاع مقدس که در ۶ گلزار شهید تدفین شده اند ۷ شهید گمنام هستند که ۲ شهیدگمنام در شهر دارخوین و ۵ شهیدگمنام در شادگان واقع می‌باشند.

حمر در پایان گفت: اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شادگان بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از خانواده‌های شهدا، جانباز، آزاده سرافراز و ایثارگران را تحت پوشش خود دارد و در راستای خدمت به آنان تمام تلاش خود را به‌کار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.