رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری، از ثبت ۲۹ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۹۷ در استان خبر داد.

سرهنگ نجفی گفت: طی یک سال گذشته بیش از ۲۹ هزار تماس مردمی با شماره ۱۹۷ در چهارمحال و بختیاری به ثبت رسیده است.

سامانه ۱۹۷ آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد و شکایت از عملکرد نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری توسط مردم است.


بیشتر بخوانید


از ساعت هفت تا ۱۴ هر روز نیروی مستقر در مرکز و ساعت ۱۴ تا هفت صبح روز بعد تلفن گویا پاسخگوی تماس‌ها خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی دو روز در ماه در مرکز ۱۹۷ حضور دارد و سوالات مردمی را پاسخ می‌دهد.

میزان شکایات مردم از مأموران پلیس استان در سال ۱۴۰۰ حدود ۸۴ درصد کاهش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.