سرهنگ نجفی گفت: طی یک سال گذشته بیش از ۲۹ هزار تماس مردمی با شماره ۱۹۷ در چهارمحال و بختیاری به ثبت رسیده است.
سامانه ۱۹۷ آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد و شکایت از عملکرد نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری توسط مردم است.
بیشتر بخوانید
از ساعت هفت تا ۱۴ هر روز نیروی مستقر در مرکز و ساعت ۱۴ تا هفت صبح روز بعد تلفن گویا پاسخگوی تماسها خواهد بود.
فرمانده نیروی انتظامی دو روز در ماه در مرکز ۱۹۷ حضور دارد و سوالات مردمی را پاسخ میدهد.
میزان شکایات مردم از مأموران پلیس استان در سال ۱۴۰۰ حدود ۸۴ درصد کاهش یافته است.