فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد

استقرار بیش از ۵۰۰ واحد گشت انتظامی و پلیس راه در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از آماده باش صد درصدی پلیس ایلام برای آغاز بازگشت دور اول سفر‌های نوروزی خبر داد و گفت: تمام تدابیر لازم برای بازگشت مسافران نوروزی اندیشیده شده است.

به گفته سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام برای استفاده بهتر مردم و مسافران نوروزی از تعطیلات عید با بکارگیری تمامی واحد‌های صف و ستاد، همچنین استفاده از سامانه‌های هوشمند کار تامین نظم و امنیت در داخل شهر‌ها و همچنین محور‌های مواصلاتی را در این ایام به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد.

او با بیان اینکه بر اساس نتایج به دست آمده در دور اول سفر‌های نوروزی، سرعت، سبقت غیرمجاز، انحراف و عدم توجه به جلو، بیشترین علل بروز تصادفات تعیین شده است، گفت: تخلفات حادثه ساز، خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که با عدول از این خط قرمز‌ها، حوادث جبران ناپذیری را برای خود و دیگران فراهم می‌کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در تعطیلات پایان دور نخست سفر نوروزی، مسافران و گردشگران برگشت خودشان را آغاز کردند که افزایش ترافیک پیش‌بینی می‌شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه به منظور کنترل محور‌های مواصلاتی و همچنین امنیت داخل شهرها، بیش از ۵۰۰ گشت انتظامی در استان فعال شده است، گفت: هم اکنون این گشت‌ها در قالب گشت پلیس راه، و راهور، گشت انتظامی، گشت موتوری، گشت نظارتی و گشت پیاده در سراسر استان کار تامین امنیت و آرامش مردم را برعهده دارند.

او با بیان اینکه به منظور تامین امنیت بهتر شهروندان و مسافران نوروزی در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و مناطق تفریحی، علاوه بر کارکنان انتظامی، از ظرفیت یگان ویژه نیز استفاده شده است گفت: سطح کمی و کیفی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برای پاسخگویی نیاز‌های انتظامی و ترافیکی شهروندان و مسافران نوروزی نیز در این ایام افزایش پیدا کرده است.

او در پایان همکاری مردم با پلیس در ایام تعطیلات نوروزی را بسیار عالی توصیف کرد و گفت: امیدواریم با ادامه این همکاری ها، شاهد ارتقای امنیت عمومی استان و رضایت شهروندان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.