فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از وقوع ۲ قتل به دلیل اختلافات خانوادگی در شهرستان هرسین و کشته شدن قاتل خبر داد.

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه گفت:  در پی ايجاد مشکلات خانوادگی در هرسين فرد قاتل ساعت ۳ بامداد صبح امروز عمه و پسر عمه‌اش را به قتل رساند.

تمام شهر و خروجي هاي آن برای پيدا شدن قاتل توسط پليس مورد پايش قرار گرفت.

 در يکی از خيابان‌ها فرد قاتل توسط ماموران شناسايی که به محض مشاهده پليس با اسلحه کلاش اقدام به تيراندازي به سمت ماموران کرد.

 با تيراندازی متقابل ماموران، فرد قاتل که خود را در محاصره پليس می‌بيند وارد منزل مسکونی يکی از شهروندان شده و ۶ نفر از ساکنان آن را به گروگان می گيرد.

به دنبال گروگان گرفته شدن اعضای اين خانواده، به سرعت تيم‌های رهايی گروگان و نوپو در محل حاضر و وارد مذاکره با فرد گروگانگير و قاتل شدند.

 در مذاکرات اوليه با فرد گروگانگير دو نفر خانم و يک نفر آقا آزاد مي شوند، اما در ادامه فرد قاتل حاضر به رهايي ديگر افراد گروگان گرفته شده نمی‌شود که به ناچار در يک عمليات هماهنگ و پرتاب گاز اشک آور، ديگر افراد به گروگان گرفته شده نيز آزاد می‌شوند.

 در زمان عمليات رها سازی فرد قاتل با شليک به سمت افراد به گروگان گرفته شده، جان آنان را به خطر انداخته که ماموران به ناچار با شليک متقابل وی را به هلاکت می‌رسانند

علت اصلی اين حادثه برابر بررسی‌های اوليه پليس اختلافات خانوادگي بوده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهریار صفری
۲۳:۴۳ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
چرا الکی قضاوت میکنید من خودم بچه هرسینم این ادمم خوب میشناسم همه جا خوب و بد داره شاید شما هم اگر در شرایط ایشان بودین بدتر از این میشدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
آقا محمد، چرا بدون سند و مدرک آبروی یک شهر را می بری. اگر چهار نفر در مورد هرسینی ها پیش شما بدگویی کرده باشند، دلیل نمیشه که همه ی ساکنین شهر را زیر سؤال ببرید. در هر شهری هم آدم شرور هست، هم انسان نیکوکار.
بعضی ها برای اینکه اتهام خود را مستند جلوه دهند، از عبارت «از هر کی بپرسی،همین را میگه»
استفاده می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
پدر این قاتل سال ۶۲_۶۳منافق بود و اعدام شد گرگ زاده گرگ میشود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۰۲ ۰۵ فروردين ۱۴۰۱
متاسفانه در این شهر یک قوم عصبی زندگی میکنند که باعث نا امنی در شهرهای اطراف هم شده . از هر کی بپرسید یبار از اینها آسیب خورده .