۹۵ درصد شهر‌های آذربایجان غربی در وضعیت زرد و آبی کرونایی

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد کرونا در آذربایجان غربی گفت: طبق آخرین اعلام وزارت بهداشت، تنها یک شهر نارنجی در این استان باقی مانده است.

علی افشانی گفت: در حالی که تا اواسط اسفند گذشته، ۹ شهرستان در این استان وضع قرمز کرونایی داشتند، طبق آخرین اعلام وزارت بهداشت، تنها یک شهر نارنجی در این استان باقی مانده است.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی می گوید: در حال حاضر فقط شهرستان چایپاره در شمال آذربایجان‌غربی وضعیت نارنجی کرونایی دارد.

به گفته وی ۱۴ شهرستان شامل ارومیه به همراه خوی، سلماس، ماکو، پلدشت، شوط، چالدران در شمال استان و اشنویه، بوکان، سردشت، شاهین دژ، نقده، تکاب و میاندوآب در جنوب استان وضعیت زرد کرونایی دارند که امیدواریم به سمت نارنجی و قرمز حرکت نکنند.

افشانی گفت: همچنین شهرستان‌ های مهاباد و پیرانشهر در جنوب استان به وضعیت آبی کرونایی رسیده که این روند، امیدوار کننده است.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی  افشانی می گوید: رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط همه افراد جامعه در این وضعیت ضروری است که امیدواریم با اهتمام شهروندان، از وضعیت نارنجی و زرد به سمت آبی حرکت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.