مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، گفت: از آغاز تعطیلات نوروز امسال تاکنون بیش از ۶۱۱ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کرده اند.

یعقوب گویلیان گفت: امسال براساس تمهیدات صورت گرفته و برنامه‌ریزی مناسب، زمینه فعالیت بیش از پیش گردشگری برای مهمانان نوروزی در کردستان فراهم شد.

او گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تا چهارم فروردین‌ماه، بازدید ۶۱۱ هزار و ۳۸۹ نفراز جاذبه‌های گردشگری استان اعم از تاریخی، طبیعی، روستا‌های هدف گردشگری، فرهنگی و... ثبت شده است.

به گفته او در این مدت نیز ۱۱۵ هزارو ۲۳۲ نفر مسافر و گردشگر در مراکز اقامتی رسمی و دارای مجوز استان و همچنین سایر مراکز اقامتی اسکان داده شده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، می گوید: تمام امکانات برای خدمات‌دهی مسافران و گردشگران نوروزی بکار گرفته شده و امسال بنا بر دستور وزارت میراث‌فرهنگی هیچ‌گونه افزایش نرخی در اماکن اقامتی نداشته‌ایم.

او گفت: بیش از ۵۸ هزار نسخه نقشه، بروشور و کتابچه راهنمای گردشگری بین مهمانان نوروزی استان توزیع شده است که اقلام تبلیغاتی در ایام نوروز برعهده اعضا ستاد اجرایی خدمات سفر در مبادی ورودی شهر‌ها بوده که قدردان زحمات و تلاش آن‌ها هستیم.

گویلیان می گوید: اطلاع رسانی دقیق و آگاهی‌بخشی به مهمانان نوروزی از مولفه‌های توفیق ستاد سفر‌های نوروزی استان در ساماندهی اسکان مسافران بوده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: استان کردستان از لحاظ آمادگی برای پذیرایی و خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در سطح بالایی قرار دارد و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای گردشگران باشیم.

برچسب ها: گردشگری ، نورو ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.