بیش‌از ۲ میلیون تردد نوروزی در مسیر‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت:۲ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۴۷۸ تردد از ۲۵ اسفند پارسال تا پنجم فروردین ماه در مسیر‌های ارتباطی استان به ثبت رسیده است.

ایوب کرد گفت: این میزان تردد توسط ۸۴ دستگاه تردد شمار در مسیر‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان ثبت شده است.

او پرترددترین مسیر‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان را در این مدت به ترتیب محور‌های ایرانشهر- بمپور، بمپور- ایرانشهر و نیکشهر – چابهار اعلام کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تعداد وسایل نقلیه ورودی به استان را از تاریخ ۲۵ اسفند پارسال تا پنجم فروردین را ۹۷ هزار و ۴۰۴ وسیله نقلیه اعلام کرد.

او گفت: بیشترین حجم تردد در سطح محور‌های مواصلاتی استان از ابتدای طرح مذکور مربوط به روز پنجم فروردین با ۱۱۸ هزار و ۵۸۳ تردد بوده است.

 در ایام اجرای طرح نوروزی راهداران سیستان و بلوچستان در قالب تیم‌های شبانه روزی بصورت گشت‌های ثابت و سیار در طول محور‌های مواصلاتی و همچنین راهدارخانه‌ها حضور دارند تا در صورت نیاز در سریعترین زمان ممکن خدمات لازم را برای برقراری سفر ایمن فراهم کنند.

کُرد گفت: از مسافران نوروزی تقاضامندیم حتما نکات ایمنی و بهداشتی را در طول سفر رعایت و جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخداد‌های جاده‌ای از طریق درگاه اینترنتی ۱۴۱.ir و یا بصورت شبانه روزی با تلفن ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار