به دنبال ورود نزدیک به ۲۷ هزار دستگاه خودرو در قالب کاروان خودرویی در ۵ روز نخست امسال به منظور بازدید از اسکله‌های مجتمع بندری، ۷ هزار نفر از اسکله‌های این بندر تجاری دیدن کردند.

عادل دریس می‌گوید: مجتمع بندری امام خمینی (ره) در کنار ارائه خدمات بندری و دریایی به کشتی‌های ورودی به این مجتمع با تمهید امکانات لازم و ارائه خدمات به مهمانان نوروزی در مبادی ورودی خود، زمینه را برای آشنایی گردشگران با جاذبه‌های بندری و دریایی این مجتمع و فرآیند خدمات تخلیه و بارگیری فراهم کرده است.

او با اشاره به لزوم برقراری ایمنی در سفر‌های نوروزی و حفاظت از جان مسافران نوروزی در سفر‌های دریایی افزود: به این منظور با اجرای طرح نوروزی از ۲۶ اسفندماه، ۲ تیم امداد و نجات دریایی در سواحل بندر امام خمینی (ره) و ماهشهر در ایام تعطیلات نوروزی مستقر شده و با در اختیار دادن جلیقه نجات، نظارت و کنترل سفر‌های دریایی از بروز حوادث ناگوار پیشگیری می‌کنند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان یادآور شد: با تلاش مستمر نیرو‌های امور دریایی این اداره کل و همکاری ارگان ذیربط، بیش از ۱۶ هزار مسافر در شناور‌های ایمن موفق به انجام یک هزار و ۶۵۷ سفر ایمن دریایی در سواحل بندر امام خمینی (ره) و ماهشهر شده‌اند.

شایان ذکر است که روند ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی در مبادی مجتمع بندری امام خمینی (ره) به مهمانان نوروزی تا ۱۲ فروردین ماه امسال ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.