حجت گنابادی‌نژاد گفت: بیش از ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار زائر و مسافر از روز مبعث حضرت رسول اکرم (ص) تا پایان پنجم فروردین‌ماه امسال به مشهد وارد شده‌اند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: از ۱۰ اسفندماه سال گذشته، همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) حضور زائران در مشهد را شاهد هستیم.

او گفت: در عین حال از دیروز شاهد آغاز نخستین موج بازگشت زائران از مشهد هستیم که ۴۷۰ هزار نفر بدین طریق از راه‌های مختلف مانند اتوبوس، هواپیما، قطار و خودروی شخصی به شهر و استان خود بازگشته‌اند.

گنابادی‌نژاد گفت: برای تسهیل بازگشت مسافران تعداد هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس مسافربری علاوه بر ظرفیت ناوگان بین شهری به ظرفیت‌ها افزوده شده است.

او گفت: از شب گذشته ۲۰ درصد ظرفیت اسکان دائمی، اضطراری و موقت در مشهد خالی است و لذا آمادگی میزبانی از مسافران جدید را داریم.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: مسافران، قبل از آغاز سفر نسبت به تعیین محل اقامت خود اقدام کنند و در غیر این صورت و ورود بدون هماهنگی محل اقامت به هر دلیل، با شماره ۱۳۷ تماس و نسبت به کسب راهنمایی در این زمینه اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.