معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به انجام پنج هزار و ۵۱۳ بازدید در راستای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در نیمه اول تعطیلات نوروزی گفت: در این مدت ۱۶ مکان و واحد صنفی تعطیل و ۷۵۲ مورد اخطار صادر شده است.

سیامک محبی با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی گفت: با انجام نظارت کارشناسان مرکز بهداشت از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در سطح شهر و روستا، تعداد پنج هزار و ۵۱۳ مورد نظارت در نیمه اول تعطیلات نوروزی انجام شده است که ۱۶ امکنه و واحد صنفی تعطیل و ۷۵۲ امکنه اخطار تعطیل دریافت کرده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در این مدت همچنین تعداد ۷۷۱ مورد کنترل کیفی آب شرب و کلرسنجی انجام و بیش از ۱۸۳۰ کیلو مواد غذایی فاسد و غیر قابل مصرف جمع آوری و از چرخه مصرف خارج شده است.

محبی با تاکید بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی در همه عرصه‌ها و نیز رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت: در طول هفته گذشته به ۵۴ گزارش مردمی رسیدگی و در صورت نیاز برای برخورد، به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم، از همشهریان و زائرین گرامی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و یا عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مراتب را به سامانه ۱۹۰ گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار