نجات مسافر از میان شکاف سکو و قطار + فیلم

واکنش سریع مامور موجب نجات جان مسافر در ایستگاه قطار شد.

کشور هند از جمله کشور‌هایی است که در ایستگاه‌های قطار آن حوادث زیادی رخ می‌دهد. به تازگی نیز سقوط مسافر در مقابل قطار در حال حرکت در یکی از ایستگاه‌های این کشور خبرساز شده است.

بنا به گزارش Indian Express، در این حادثه که در ایستگاه قطاری در ایالت پنجاب هند رخ داد، این مسافر با خوش شانسی از مرگ گریخت. بنا به این گزارش این مسافر که هویتش اعلام نشده قصد وارد شدن به یکی از واگن‌های قطار در حال حرکت را داشت که ناگهان میان شکاف بین قطار و سکو سقوط کرد. «راگوبیر سینگ»، مامور ایستگاه قطار که در نزدیکی محل حادثه حضور داشت با دیدن این صحنه بلافاصله وارد عمل شد و موفق شد که این مسافر را به روی سکو ایستگاه منتقل کند.

در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده مشاهده می‌شود این مامور با عکس العملی سریع این مسافر را از داخل شکاف بیرون کشیده و به روی سکو منتقل می‌کند. این حادثه در ساعت ۱۲.۵۸ دقیقه روز یکشنبه ۲۰ مارس در ایستگاه قطار پاتایلا رخ داد. در این حادثه این مسافر دچار جراحت سطحی شد.


بیشتر بخوانید


این ویدئو در یک پیج اینستاگرام منتشر شد. در شرح این ویدئو آمده است: «برخی خوش شانس هستند که در چنین مواقعی افرادی شجاع در نزدیکی آن‌ها حضور دارند. راگوبیر سینگ با دیدن این صحنه که این مرد به داخل شکاف و زیر قطار کشیده می‌شد بدون دودلی و معطلی این مسافر را از دهان مرگ بیرون کشید.»

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار بیننده داشته و بیش از ۱۰۵ هزار لایک دریافت کرده است. بسیاری از کاربران عکس العمل سریع این مامور در نجات مسافر در معرض خطر را مورد تمجید قرار دادند.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.