اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در زنجان

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان از اجرای طرح امنیت اجتماعی به مدت چهار روز در زنجان خبر داد.

سرهنگ خانی‌پور با اشاره به اینکه تامین نظم و امنیت جامعه و ایجاد آرامش برای مردم از اولویت‌های پلیس است، گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری از سرقت، برخورد با هنجارشکنان و اراذل و اوباش به مدت چهار روز از هفتم فروردین ماه ۱۴۰۱ اجرا  می‌شود.

او گفت: یکی از مطالبات به حق شهروندان برخورد قاطع با انواع سرقت مخصوصا داخل خودرو و ساماندهی ضایعات فروشان،   سمساری‌ها و پارکینگ‌ها در سطح جامعه است و سعی پلیس بر آن است تا بر اساس وظیفه ذاتی خود به عنوان مسئول امنیت و انتظامات استان این دغدغه‌ها را رفع کند.

به گفته‌ی سرهنگ خانی پور در ایام نوروز طرح امنیت اجتماعی و سرکشی از پارک‌ها و تفرجگاه‌ها به صورت مستمر در شهرستان زنجان ادامه خواهد داشت و متخلفان، مجرمان و هنجارشکنان بدانند پلیس با هر گونه مظاهر قانون‌گریزی طبق قانون و به شدت برخورد خواهد کرد تا احساس امنیت در جامعه افزایش یابد.

سرهنگ خانی‌پور بر تلاش گسترده تمامی رده‌های انتظامی برای ارائه خدمات صحیح، سریع، آسان و بی منت به مردم و مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: انتظارات، توقعات و مطالبات به حق شهروندان و مسافران نوروزی در حوزه نظم و امنیت اجتماعی می‌بایست به دقت از سوی کارشناسان مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و متناسب با توانمندی‌هایمان، اقدامات و برنامه ریزی لازم برای پاسخگویی به مطالبات به حق آن‌ها صورت گیرد.

 او  با اشاره به ضرورت همکاری اطلاعاتی شهروندان با پلیس گفت: بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون تعامل و همکاری مطلوب اطلاعاتی شهروندان با پلیس است و بی‌تردید، تعامل و مشارکت شهروندان با پلیس، سرمایه‌ای عظیم و ارزشمند برای این سازمان به شمار می‌آید.

او می‌گوید:  پلیس در برابر خدمات خود به مردم، تنها این انتظار را از آنان دارد تا با انجام وظایف شهروندی و با رعایت قوانین و مقررات، پلیس را در اجرای ماموریت‌های پیش‌رو یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.