نوروزگاه زرند با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس دستگاه قضایی و مدیران شهرستان زرند افتتاح شد.

سیدرضا حسینی نژاد با تاکید بر حمایت از مشاغل خانگی و صنایع دستی گفت: یکی از مهمترین مولفه‌ها برای قطع وابستگی، حمایت از تولید داخلی است و در این بخش صنایع دستی و تولیدات روستایی بدلیل اینکه هزینه‌ی ایجاد شغل در این بخش بسیار پائین‌تر از سایر مشاغل است و از طرفی سرعت تولید و عرضه به بازار هم زیاد است و می‌تواند بخش مهمی از سبد اقتصادی خانواده‌ها را پر کند و ده‌ها امتیاز دیگری که دارد باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

نماینده عالی دولت به کیفیت در تولید و بسته بندی‌های جذاب اشاره کرد و گفت: برندسازی در تولیدات صنایع دستی و تولیدات خانگی باید مورد توجه فعالان این حوزه باشد و ما هم بعنوان دولت وظیفه داریم نسبت به رفع موانع تولید و حمایت از صنعتگر جهت بازاریابی و تبلیغات و برگزاری نمایشگاه‌های مختلف و اعطای تسهیلات به پویائی این بخش کمک کنیم.

فرماندار زرند نوروزگاه را فرصتی برای بهتر دیده شدن توانمندی‌های شهروندانی است که خانه‌های خود را به کارخانه تبدیل کردند و از این طریق کمک شایانی به اقتصاد خانواده‌ها و کاهش مشکلات اقتصادی می‌نمایند.

لازم به توضیح است نوروزگاه زرند با همکاری جهادکشاورزی و میراث فرهنگی از ۷فروردین ماه در سالن نیایش جهادکشاورزی راه اندازی و تا ۱۰ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.