فرمانده انتظامی شهرستان چرداول با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای تأمین نظم و امنیت در ایام نوروز ۱۴۰۱ گفت: حضور پلیس در جامعه باعث ایجاد آرامش و امنیت می‌شود.

به گفته سرهنگ مظفر مهدیخانی، پلیس شهرستان چرداول در سالی که گذشت چندین ماموریت مهم و ملی نظیر انتخابات سرنوشت ساز و حساس خرداد ماه؛ ماموریت ملی اربعین که به حق ماموریتی متفاوت از سال‌های قبل بود و ماموریت کنترل محدودیت‌های کرونائی را با تلاش شبانه روزی خود با موفقیت به پایان رساند.

او گفت: در کنار این ماموریت‌های مهم انتظامی شهرستان توانسته است با تلاش شبانه روزی خود به کاهش ۵ درصدی میزان وقوع سرقت‌ها و افزایش کشفیات سرقت به میزان ۲۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته دست پیدا کند.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول فراهم آوردن آرامش و امنیت مردم را هدف اصلی پلیس بیان کرد و گفت: مأموران خدوم و جان بر کف انتظامی شهرستان با بکارگیری تمامی تجهیزات و امکانات در خدمت مردم هستند تا در نوروز ۱۴۰۱ و جشن‌های ویژه این ایام محیطی امن و بدور از حوادث برای اهالی محترم شهرستان فراهم کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول ضمن تقدیر از همکاری و حمایت‌های بی دریغ اهالی شهرستان چرداول از مجموعه پلیس، از مردم خواست همانند همیشه در کنارپلیس باشند و برای دخالت در تامین امنیت مطلوب در شهرستان هرگونه خبر و یا فعالیت مجرمانه‌ای را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به خادمان خود اطلاع رسانی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.