بانوی هرمزگانی تیم ملی قایقرانی کشورمان گفت: تمامی تلاشم برای موفقیت در المپیک آسیایی و المپیک پاریس است.

هدیه کاظمی پس از کسب دو مدال طلا و دو مدال نقره از مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند،گفت: در مسابقات آسیایی تمامی کشورها با آمادگی کامل آمده بودند تا در رقابت های المپیک آسیایی با قدرت بیشتری ظاهر شوند.

وی با بیان اینکه در ماده هایی که در المپیک آسیایی خواهد بود توانستم مطابق انتظارم ظاهر شوم، گفت: از وقتی آقای "پدرو سنا" وارد تیم ملی شدند، هدفمان المپیک پاریس است و پیش از آن در المپیک آسیایی حضوری مقتدرانه خواهیم داشت اما برای مسابقات قهرمانی آسیا زمان کمی داشتیم و این مسابقات پله نخست برای موفقیت در آینده است و در ۹۰ درصد ماده هایی که شرکت کردیم با دست پر به ایران بازخواهیم گشت.

کاظمی با اشاره به اینکه مسابقات آسیایی تایلند تجربه ارزنده ای برای تمامی شرکت کنندگان بود و به طور ختم در آینده به کمک‌مان می آید، گفت: برای المپیک آسیایی پیش رو انتظار بالایی از تیم ملی ایران است و از زمانی که "پدرو سنا" به تیم ملی ایران اضافه شده اند، تکنیک اعضای تیم ملی رشد چشمگیری داشته است و تا این لحظه بر روی تمرینات تکنیکی کار کرده ایم و برای المپیک آسیایی تلاش مان برای اجرایی کردن این رشد تکنیکی در مسابقات است.

وی گفت : در المپیک آسیایی به طور ختم از تیم ملی ایران باید منتظر خبرهای خوبی باشیم و به طور حتم موفقیت نیز دور از انتظار نیست.

دارنده مدال نقره بازی های آسیایی ۲۰۱۸، گفت: تمامی تلاشم را خواهم کرد تا در المپیک آسیایی پیشرو بهترین نتیجه مطمئن را کسب کنم و رنگ مدالم را خوش رنگ تر کنم.

کاظمی با اشاره به اینکه فدراسیون قایقرانی در شرایط مناسبی به سر می برد و تغییرات صورت گرفته در کادرفنی بسیار مطلوب و بر روی عملکرد کیفی نفرات تأثیر بسزایی داشته است، گفت: از استان هرمزگان به جز هیات قایقرانی فکر کنم کسی اطلاعی از مسابقات پیشرو نداشتتند.

وی گفت: هنوز تمامی جوایز وعده داده شده مسابقات قبلی را از مسئولان استانی دریافت نکردیم چه برسد به رقابت های آینده و امیدوارم در دوره جدید نیز شاهد عملی شدن وعده ها باشیم.

عضو تیم ملی قایقرانی با بیان اینکه همچنان بحث اشتغالم نیز قطعی نشده است، گفت: یک ورزشکار تمام روز و وقت خود را برای تمرین کردن و کسب آمادگی لازم برای رویدادهای مختلف صرف می کند و بحث اشتغال دغدغه بزرگی است که همچنان این موضوع پس از گذشت سال ها نیز محقق نشده است.

وی با اشاره به اینکه از پیام تبریک استاندار هرمزگان و سایر مسئولان خوشحال شدم، گفت: بحث اشتغالم بیشتر مسیرش انجام شده است و اختلاف کوچکی بین دو سازمان بوجود آمده و نمی دانم چگونه حل می شود و بارها از مسئولان نیز درخواست حل این مشکل را کرده ام و امیدوارم این موضوع بالاخره حل و فصل شود.

کاظمی در پایان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان دست تنها نمی تواند کاری از پیش ببرد و نیازمند کمک و حمایت تمامی مسئولان و دستگاه های اجرایی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.