سایت انگلیسی با انتشار گزارشی به استقبال دیدار ایران و لبنان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ رفت.

به نقل از سایت انگلیسی sportsmole، لبنان و ایران روز سه‌شنبه با برگزاری دیداری در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد، رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ را به پایان می‌رسانند.

هر دو تیم انگیزه کمی برای دیدار پایانی مسابقات دارند زیرا سرنوشت آن‌ها در مورد کسب جواز حضور در جام جهانی از قبل کاملا مشخص شده است.

ایران روز پنجشنبه در ورزشگاه بین المللی جام جهانی سئول مقابل کره جنوبی با نتیجه ۲-۰ شکست خورد، این در شرایطی بود که هر ۲ تیم از قبل حضور خود را در جام جهانی قطعی کرده بودند.

گل‌های سون هیونگ مین و کیم یونگ گوون باعث شد که شاگردان دراگان اسکوچیچ پس از نمایشی ضعیف در پایتخت کره با دست خالی از زمین خارج شوند.

در نتیجه، شیر‌های پارس در گروه A مسابقات مقدماتی آسیا با یک امتیاز اختلاف نسبت به صدرنشین فعلی یعنی کره جنوبی، به رده دوم سقوط کردند.

مرحله بعدی بازی مقابل حریفی است که پس از ۶ باخت متوالی از سال ۲۰۰۰ به بعد، هنوز هم به دنبال اولین برد خود در این مسابقه است.

میزبان روز سه شنبه (ایران) که بیش از سه سال است در بازی‌های خانگی بدون شکست بوده، بخت اصلی پیروزی در این دیدار است تا به این ترتیب سفر موفقیت آمیز بازی‌های مقدماتی را به پایان برساند.

لبنان روز پنجشنبه در ورزشگاه شهرداری صیدا با نتیجه ۳ بر صفر مقابل سوریه شکست خورد.


بیشتر بخوانید 


مهمانان روز سه شنبه که کمترین گل زده در گروه را دارند، برای زنده نگه داشتن امید‌های ضعیف خود برای حضور در جام جهانی، باید در خط حمله عملکرد بهتری داشته باشند.

در ادامه این گزارش آمده است، شجاع خلیل زاده در نیمه اول شکست ایران مقابل کره جنوبی از زمین خارج شد تا حضور او در این بازی نامشخص باشد.

عارف غلامی در بازی فوق به جای خلیل زاده وارد زمین شد و انتظار می‌رود در صورت نرسیدن خلیل زاده در ترکیب اصلی حاضر شود.

سامان قدوس و مهدی طارمی با مثبت شدن تست کرونا در دسترس نخواهند بود.

عباس عاصی لبنانی در بازی اخیر کشورش مجبور شد به دلیل مصدومیت جزئی از زمین بازی خارج شود و این بازیکن ۲۶ ساله ممکن است مسابقه روز سه شنبه را از دست بدهد.

ترکیب احتمالی ایران: عابدزاده، غلامی، کنعانی زادگان، حسینی، محمدی، قلی زاده، حاج صفی، نورافکن، نوراللهی، امیری و آزمون

ترکیب احتمالی لبنان: مطر، صبرا، الزین، عمری، الزین، ایوب، ضاینی، حیدر، مطر، عاصی و کدوح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
عزیزان اینی که نوشتین اصلا با جامعه ما سازگار نداره وقتی ما در جامعه وحتی تیم ملی غیر پارس داریم مثل سردار آزمون که ترک هستن و پارس نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
طارمی الکی کرونا گرفت . الان هم الکی اماده نیست.. چرا
آخرین اخبار