آغاز بلیت فروشی ایران - لبنان از ساعت ۱۲

فدراسیون فوتبال شرایط بلیت فروشی بازی ایران و لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی را اعلام کرد.

به نقل از فدراسیون فوتبال، با توجه به مصوبات ستاد کرونا امکان فروش بلیت تا سقف ظرفیت ٣٠٪؜ ورزشگاه امام رضا (ع) در مشهد مقدس فراهم شده و بلیت فروشى این بازى از ساعت ١٢ ظهر امروز از طریق سامانه Footballeticket.ir انجام خواهد شد.

طبق شیوه نامه هاى مصوب علاقمندانى که نسبت به تزریق حداقل دو دوز واکسن اقدام کرده اند و از تاریخ دوم تزریق حداقل ١٥ روز گذشته باشد طبق استعلام سامانه هوشمند با ورود کد ملى امکان دریافت بلیت این مسابقه را پیدا مى کنند. سامانه همچنین به صورت هوشمند و بر اساس بانک اطلاعاتى آنلاین از ثبت نام افراد مبتلا و داراى تست مثبت کرونا ممانعت به عمل خواهد آورد.

پس از تهیه بلیت همراه داشتن کارت ملى جهت تطبیق اطلاعات شخصى در هنگام ورود به ورزشگاه الزامى بوده و بدون کارت ملى بلیت تماشاى مسابقه در گیت هاى پیش بینى شده صادر نخواهد شد.

بلیت فروشى این مسابقه تنها به صورت آنلاین انجام خواهد شد و از علاقمندان درخواست مى شود به هیچ وجه جهت تهیه بلیت حضورى به ورزشگاه مراجعه نکنند.


بیشتر بخوانید


دیدار ایران و لبنان در هفته پایانى دور انتخابى رقابت‌هاى جام جهانى روز سه شنبه ساعت ۱۶ در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
سلام من کار ت ملی ندارم با شناسنامه میشه
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۰:۳۰ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
از ساعت ۱۲ظهر تا ۱۲شب نشستم نتونستم تو سامانه فوتبال تیکت بلیط بخرم ۱۰ گیگ اینترنتم تموم شد به کنار سه بار گوشیم شارژ کردم به کنار اعصابم بهم ریخت به کنار وقت با ارزشمو برای فدراسیون فوتبال بی ارزش ایران با این سامانه حال بهم زنشون به هدر دادم خدا عمرشنو به هدر بده انشالله
آخرین اخبار