نماینده، ولی فقیه در کردستان با اشاره به همت دولت برای حل مشکل کم آبی برخی شهر‌های کردستان گفت: با پیگیری‌های وزیر نیرو و استاندار کردستان، مشکلات حوزه آب استان برطرف خواهد شد.

حجت‌الاسلام پورذهبی در دیدار با مدیران کمیته امداد، صمت، جهاد کشاورزی و فعالان بخش کشاورزی کردستان در سنندج گفت: طرح انتقال آب و آبرسانی به دشت‌های قروه و دهگلان اجرایی می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در کردستان گفت: سد تلوار ظرفیتی بزرگ است که می‌توان از این سد در راستای رفع مشکلات حوزه آب استان استفاده کرد کما اینکه طرح موضوع شده است.

او می گوید: برگزاری جلسات بین دستگاهی به‌منظور هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های یکدیگر را ضروری است  و دستگاه‌ها می‌توانند مشکلات سایر نهاد‌ها را برطرف کنند، اما این مهم تاکنون در استان اتفاق نیفتاده است.

 به گفته حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی نظام به مدیران بومی اعتماد داشته و در انتصابات استانی نیز از ظرفیت خود نیرو‌های دستگاه‌ها استفاده شده است، که باید این فرصت را غنیمت شمرده و نهایت استفاده را در راستای حل مشکلات مردم برد.

او گفت: هر کسی می‌خواهد کاری انجام دهد، باید سه شاخصه “مهارت، امانتداری و کسب رضایت خاطر حق‌تعالی، اسلام، نظام، ولی‌فقیه» را در نظر بگیرد.

نماینده، ولی فقیه در کردستان با ابراز خرسندی از اینکه مسئولان جدید استانی برآمده از خود دستگاه‌ها بوده و مهارت لازم را دارند، گفت: امانتدار خوب کسی است که خوب کار کند و برای مردم وقت بگذارد.

نماینده، ولی فقیه در کردستان می گوید: امیدواریم که در سال‌جاری هر کدام به سهم خود امید و نشاط را در بین مردم بیشتر کنیم.

در این جلسه هر کدام از مدیران کمیته امداد، صمت و سازمان جهاد کشاورزی کردستان و تشکل‌های بخش کشاورزی در استان به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده و ارائه راهکار در راستای حل مشکلات و توسعه حوزه کاری خود پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.