مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از پوشش امدادی ۳۰ مورد حادثه از ۲۵ اسفند پارسال تا کنون خبر داد.

محسن حرازی زاده یزدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در تشریح خدمات این جمعیت در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی گفت: با شروع طرح از روز ۲۵ اسفند تا روز هفتم فروردین، امدادگران هلال‌احمر در مجموع ۳۰ ماموریت امدادی را پوشش داده‌اند که در صدر این حوادث به ترتیب، حوادث جاده‌ای ۱۷ مورد، خدمات حضوری هشت مورد و حوادث شهری پنج مورد بوده است.

حرازی زاده گفت: در این مأموریت‌ها ۵۲ مورد در حوادث جاده‌ای، ۹ مورد در حوادث شهری و ۹ حادثه دیده با مراجعه حضوری به پایگاه‌های امدادی خدمات گرفته اند.

او گفت: به دنبال این عملیات‌ها هفت نفر نجات یافتند که به همت آمبولانس هلال احمر به نزدیک‌ترین مراکز درمانی انتقال یافتند.

او گفت: ۱۰۵ نیروی عملیاتی در قالب ۳۰ تیم به این حوادث امدادرسانی داشته اند که چهار مورد نیز عملیات فنی رها سازی در حوادث ترافیکی انجام شده است.

حرازی زاده میانگین زمان حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در صحنه (از اطلاع تا حضور در صحنه) را ۶ دقیقه و همچنین مدت زمان آغاز تا پایان عملیات را ۵۵ دقیقه و ۳۵ ثانیه اعلام کرد.

حرازی زاده گفت: بیشترین علمیات انجام شده در شهرستان تفت با ۶ حادثه، ابرکوه با پنج حادثه و یزد با چهار حادثه بوده است.

او گفت: همکاران ما در معاونت امداد و نجات هلال احمر و با شماره ۱۱۲ در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی و اعزام تیم‌های امدادی به صحنه حوادث هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار