هواداران فاینورد جهانبخش را نمی‌خواهند

هواداران تیم فوتبال فاینورد روتردام با حضور جهانبخش در ترکیب اصلی تیمشان موافق نیستند.

سایت هواداری تیم فوتبال فاینورد، با به راه انداختن یک نظرسنجی از هواداران این تیم خواست بازیکن مدنظر خود برای وینگر راست را انتخاب کنند.  این سایت از هواداران سوال کرد که «اولین انتخاب شما در پست جناح راست کیست؟» فقط ۴.۸۳ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی علیرضا جهانبخش را به عنوان گزینه اول خود انتخاب کردند.

پاتریک والمارک بازیکن ۲۰ ساله سوئدی که ماه ژانویه به فاینورد پیوست در این مدت کم توانسته نظر مثبت هواداران را به خود جلب کند. او در این نظرسنجی ۸۰ درصد رای آورد و سهم نلسون دیگر رقیب جهانبخش نیز ۱۴ درصد رای بود.

فان درلان مهاجم سابق  و پیشکسوت فعلی فاینورد یکی از منتقدان بازیکن ایرانی این تیم است. او می‌گوید جهانبخش خیلی مرتکب اشتباه می‌شود، بازگشت او به دوران خوبش بسیار کند است و او توپ‌های زیادی را از دست می‌دهد.


بیشتر بخوانید


جهانبخش با اذعان به انتقاداتی که از او می‌شود گفت تلاش خواهد کرد بازیکن بهتری شود. او در گفت و گو با مجله هواداران فاینورد تحت عنوان Hand in Hand گفت: من باید برای فاینورد مهم‌تر شوم. البته هواداران نیز انتقاد دارند که باید گل‌های بیشتری بزنم. من این را درک می‌کنم. باید نشان دهم که برای این اتفاق در فاینورد هستم. من می‌خواهم به تلاش خود ادامه دهم تا لحظات زیبای زیادی را در کنار هواداران تجربه کنیم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار