رییس کل دادگستری استان اصفهان از ورود این دستگاه قضایی برای پیگیری و حل و فصل اختلافات حقوقی موجود درباره کمپ گردشگری باغ فدک اصفهان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری امروز در بازدیدی سرزده ازکمپ گردشگری باغ فدک اصفهان گفت: این مکان یکی از مراکز اصلی در حوزه اسکان و اقامت موقت مسافران و گردشگران است و سالانه گردشگران و مسافران زیادی را از سراسر کشور در خود جای می‌دهد.

ضروری است با ورود شهرداری و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی طرح درازمدتی برای این باغ پیش بینی و اجرا شود.

به گفته او بر این اساس لازم است تا با ساخت و تجهیز سازه‌های مناسب که امکانات رفاهی آن در حدمطلوب باشد، موجبات آسایش بیشتر مسافران دیار نصف جهان در این کمپ فراهم شود.

با توجه به شرایط اسکان مسافران در چادر در این کمپ، در مجموع رضایت نسبی از وضعیت فعلی وجود دارد، اما این کافی نیست و لازم است تا مسئولان این وضعیت را بهبود ببخشند.

حجت‌الاسلام جعفری با قدردانی از همه دستگاه‌های خدمت‌رسان در این کمپ گفت: انتظار می‌رود برای سال‌های آینده هم این مکان با این حجم از استقبال مسافران امکانات بیشتری داشته باشد.

رییس کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در این بازدید گردشگری باغ فدک به بررسی نحوه خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و میزان رضایتمندی آنان پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.