فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت: اردوهای راهیان نور فرصتی مناسب برای خودسازی جوانان و نوجوانان است و باید این نسل را با فضای معنوی و واقعیت انقلاب اسلامی بیشتر آشنا کنیم.

سرهنگ پاسدار حسین درویشی گفت: آنچه امروز در خصوص دفاع مقدس مطرح می کنیم قطره‌ای از دریای فداکاری و اخلاص رزمندگان است هر چه تلاش کنیم نمی توانیم حق مطلب را به درستی ادا کنیم.

درویشی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس گنجینه ای بسیار ارزشمند با مبنای ایستادگی، ایثار و شهادت است، گفت: این دوران عزت بخش اتفاقی بسیار بزرگ در تاریخ است که توفیقات ما در آن با تکیه بر مبانی اعتقادی و دینی رقم خورد.

فرمانده سپاه ناحیه میناب در ادامه گفت: اگر مبنای حرکت ما در هر زمینه ای الگوپذیری از فرهنگ دوران دفاع مقدس باشد بدون شک به توفیق های بیشتری دست خواهیم یافت.

وی گفت : مهمترین وظیفه ما این است که مبنای حرکتمان در راهیان نور همچنان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس باشد که برکت کار را بیشتر خواهد کرد.

وی گفت: باید این نسل را با فضای معنوی و واقعیت انقلاب اسلامی آشنا کنیم و برای استفاده هرچه بهتر از این فضا همه امکانات را به کار ببریم.

درویشی گفت: امروز بخشی از فکر، ذهن و وقت جوانان و نوجوانان ما صرف فضای مجازی می‌شود و در این فضای پیچیده که دشمن از همه امکانات برای منحرف کردن جوانان استفاده می کند باید برنامه های فرهنگی خوبی برای هدایت جوانان تعریف کنیم.

سرهنگ درویشی گفت: باید این نسل را با فضای معنوی و واقعیت انقلاب اسلامی آشنا کنیم و برای استفاده هرچه بهتر از این فضا همه امکانات را به کار ببریم.

انتهای پیام /چ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.