مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام خبر داد

حوادث جاده ای، عمده امدادرسانی‌های هلال احمر ایلام در تعطیلات نوروز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: حوادث جاده‌ای عمده‌ترین و بیشترین حوادثی است که توسط این جمعیت از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون امداد رسانی انجام گرفته است.

به گفته آقای علی اصغر علی اکبری، از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون این جمعیت در مجموع به ۲۸ حادثه امداد رسانی کرده که ۱۷ مورد آن مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است.

او گفت: مابقی این حوادث شامل پنج مورد خدمات حضوری، ۲ مورد خدمات ساکن در مناطق شهری و چهار مورد نیز امداد کوهستان بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام تعداد مصدومان این حوادث را ۶۲ نفر اعلام کرد و گفت: در این حوادث چهار نفر به مراکز درمانی منتقل و چهار نفر نیز بصورت سرپایی درمان شدند.

علی اکبری با ذکر اینکه برای امداد رسانی به این حوادث در مجموع ۴۰ تیم در قالب ۱۴۳ امدادگر بکارگیری شده است، گفت: اکنون ۱۹ پایگاه ثابت و موقت با بکارگیری ۱۸ دستگاه آمبولانس، ۱۱ دستگاه خودروی ست نجات و یک فروند بالگرد در طرح امداد و نجات نوروزی در حالت آماده باش هستند.

او گفت: طرح امداد و نجات نوروزی همزمان با سراسر کشور در این استان از ۲۵ اسفندماه پارسال آغاز و تا ۱۴ فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.