استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شورا‌ها منتخب مردم هستند و باید به صورت قوی با مردم ارتباط برقرار کنند که دشمن نتواند علیه انقلاب و خدمات انقلاب کارشکنی کند.

رئیس و اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری شهرکرد با استاندار چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کردند.

آقای حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در این دیدار گفت: در سال جدید با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به گونه‌ای باید تلاش شود که شعار سال تحقق یابد.

باید همت کنیم موانع تولید را برداریم و اعتبارات جذب شود، همچنین باید بخش خصوصی فعال و مشکلات به صورت میدانی بررسی و رفع شود.


بیشتر بخوانید


مسئولان استانی باید جلسات را در سطح ملی با رئیس جمهور، رئیس مجلس، وزرا و یا معاونین رئیس جمهور برگزار کنند و اقدامات موثری برای استان صورت پذیرد.

شعار سال نباید تنها در سربرگ‌های اداری درج شود بلکه باید عملیاتی و اجرایی اقدام شود، در جذب اعتبارات عمرانی و تملک دارایی باید اقدامات مثبتی با وحدت و انسجام مسئولان صورت گیرد.

انبوه‌سازی مسکن باید از سوی مدیران مربوطه پیگیری شود، مدیریت شهری می‌تواند کمک شایانی در تولید مسکن داشته باشد و ایجاد اشتغال آفرینی را در اولویت قرار دهد.

در حال پیگیری هستیم تا همایش شهرداران استان جهت بررسی و رفع مشکلات و دیدگاه‌ها برگزار و اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

شورا‌ها منتخب مردم هستند و باید به صورت قوی با مردم ارتباط برقرار کنند و خدمات انقلاب به درستی به اطلاع مردم رسانده شود که امید در دل مردم زنده و نقشه‌های دشمن نقش بر آب شوند.

به دنبال آن هستیم که شهرداری‌ها تقویت شوند و یک محیط پر از نشاط و شاداب با یک مبلمان زیبا در شهر صورت گیرد.

دیدار چهره به چهره مدیران مجموعه مدیریت شهری با مردم ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار