سرپرست اداره کل استاندارد البرز گفت:۱۰۱ رستوران در استان مشمول دریافت اخطار شدند.

آقای قاسمی گفت: بازرسان اداره کل استاندارد ضمن بازرسی و نظارت مستمر بر اماکن میهمان پذیر در سطح استان حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروزی را در اولویت ویژه قرار داده اند.

او می گوید: علاوه بر نظارت های مستمر بازرسان اداره کل استاندارد البرز ، مراکز بهداشتی استان نیز در  بازرسی و نظارت بر رستوران ها و هتل ها اجازه نخواهند داد  سلامت مردم از جمله میهمانان نوروزی تهدید شود. 

سرپرست اداره کل استاندارد البرز گفت: کارکنان و متصدیان هتل ها، رستوران ها و دیگر اماکن غذاخوری موظفند ضمن رعایت کامل استانداردهای تعیین شده، موارد بهداشت فردی را به صورت کامل رعایت کنند تا مشتریان بدون دغدغه در این اماکن پذیرایی شوند.

او گفت: طرح عیدانه در البرز  با دقت و به صورت کارشناسی شده از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته توسط بازرسان این اداره کل با هدف رعایت کامل و بدون نقص استانداردها در سطح رستوران ها و هتل ها در ساعات اداری و غیر اداری در حال اجرا است.                                  

قاسمی می گوید: در اجرای این طرح که تا ۱۵ فروردین ماه جاری ادامه می یابد، هتل ها، رستوران ها و اماکن غذاخوری تحت نظارت های ویژه بازرسان قرار دارند.

سرپرست اداره کل استاندارد استان البرز گفت: در پوشش اجرای این طرح تا کنون ۳۱۳ مرکز عرضه مواد غذایی مورد بازدید بازرسان ویژه قرار گرفت و در جریان این بازدید ها ۸۶ درصد اماکن مورد بازدید استاندارد ها را رعایت کرده بودند.

اوگفت: در این بازدیدها همچنین در ۱۰۱ رستوران مشکلاتی از جمله عدم امکانات مناسب در زمینه اطفا حریق و سرویس های بهداشتی مشاهده شد که مشمول دریافت اخطار شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار