محمدتقی مهدیزاده گفت: تلاش شبانه روزی همکاران برای تامین برق مطمئن و پایدار و نهایتا جلب رضایت مردم شایسته تقدیر فراوان است و قدردانی شامل خانوادههای این عزیزان نیز خواهد بود، زیرا همواره یاور و پشتیبان کارکنان توزیع برق گیلان در گذر از سختیها و مشقتهای جاری هستند.
به گفته مدیرعامل توزیع برق استان گیلان، درسالجاری نیازمند تلاشهای دوچندان همکاران هستیم، زیرا برنامههای جامع و گستردهای برای سالی بدون خاموشی از سوی شرکت توانیر تدوین شده است.
باتوجه به تاکیدات وزارت نیرو و شرکت توانیر تعویض و نصب کنتورهای هوشمند برای مشترکین دیماندی و مشترکین خانگی پرمصرف باید با سرعت و جدیت دنبال شود.
رویت پذیری و کنترل پذیری مصرف برق مشترکین بهترین راه برای مدیریت مصرف برق مشترکین است.
باید از تمامی ظرفیتها و پتانسیلهای موجود برای حل مشکلات استفاده کنیم و برای اصلاح و بهینه سازی شبکههای فرسوده اقدام جدی صورت پذیرد.
نیروی انسانی خوب و کارآمد اصلیترین سرمایه هر شرکت بوده لذا میتوان با نظارت و هدایت صحیح پرسنل ضمن حفظ کرامت انسانی و جلوگیری از انحراف، درجهت رسیدن به اهداف تبیین شده، گامهای استوار و موثری را در ارایه خدمات مطلوبتر و باکیفیت بالاتر به مشترکین و متقاضیان برداشت.
در این بازدیدها مدیران امورهای سه و چهار رشت ضمن ارائه عملکرد، به ارائه برنامههای امور مربوطه برای خدمت رسانی بهتر پرداختند.