آقای علی اسدی یکی از مسافران پرواز استانبول به تهران هواپیمایی معراج در تماس با باشگاه خبرنگاران جوان از جا گذاشتن ۱۰ مسافر این پرواز خبر داد.
به گفته این مسافر، تمامی این مسافران کارت پروار خود را دریافت کرده بودند اما این ایرلاین بدون هیچ اطلاع رسانی و یا حتی پیگیری برای سوار شدن مسافران اقدام به بستن گیت آخر کرده و تمامی این مسافران از دیروز در کشور ترکیه سرگردان هستند.
شرکت هواپیمایی معراج تاکنون پاسخگوی این مسافران نبوده و حتی چمدانهای این مسافران را بازگردانده است.
جا گذاشتن مسافر در پروازهای خارجی آن هم زمانی که کارت پرواز صادر شده و تمامی چمدان ها تحویل گرفته شده، مشکل تازه ای نیست و و تاکنون چندین بار این اقدام توسط برخی از ایرلاینها صورت گرفته است. پیش از این هم هواپیمایی معراج با تاخیر چند ساعته و نگه داشتن مسافران در داخل هواپیما باعث اعتراض مسافران شده بود.