کلاهبرداری با ارسال پیامک شارژ و اینترنت رایگان

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت: کلاهبرداران اینترنتی با ترفند ارسال لینک آلوده و وعده اینترنت رایگان به مناسبت عید نوروزحساب‌های بانکی را خالی می‌کنند.

سرهنگ مرتضی عسگری گفت: پیامی در گروه‌ها و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود که برای دریافت اینترنت رایگان به مناسبت عید نوروز بر روی لینکی که قرار داده شده است کلیک کنید.

شهروندان غافل از اینکه با کلیک بر روی این لینک به سایت‌های هدایت‌شده که منجر به سرقت اطلاعات بانکی و درنتیجه خالی شدن حساب بانکی آن‌ها می‌شود بر روی این لینک کلیک می‌کنند.


بیشتر بخوانید


شهروندان به‌هیچ وجه به لینک‌های ارسالی توجه نکرده و توجه داشته باشند تنها پیامک‌هایی که از سرشماری‌های اصلی اپراتور تلفن همراه خود دریافت می‌کنند معتبر بوده و به سایر شماره‌هایی که به آنان وعده شارژ و اینترنت رایگان می‌دهد اعتنا نکنند.

پلیس فتا در ایام نوروز ۱۴۰۱ آماده خدمت‌رسانی در خصوص موضوعات فضای مجازی بوده و شهروندان می‌توانند در صورت وقوع هرگونه اتفاق و حادثه‌ای در فضای سایبر بلافاصله با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا ارتباط برقرار و یا با آدرس الکترونیکی به نشانی www.cyberpolice.ir از بروزترین اخبار و حوادث و آموزش‌های پیشگیرانه در حوزه فضای سایبری مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار