کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش دما و بارش‌های رگباری در نیمه غربی استان اصفهان از پنجشنبه یازدهم فروردین خبرداد.

آسیه آقایی گفت: ضمن افزایش دما و وقوع ناپایداری‌های همرفتی در سطح استان از روز پنجشنبه بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق شمال غرب، شمال و ارتفاعات شرقی استان به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب فرا می‌گیرد که احتمال جاری شدن روان آب موقتی در مسیل‌ها و وقوع سیلاب‌های موقت در این مناطق دور از انتظار نیست.

وقوع تندباد لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک محلی و کاهش دید در مناطق بیابانی شرق استان در روز پنجشنبه پیش‌بینی می‌شودکه هم استانی‌ها و مسافران از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها و محور‌های مواصلاتی شرق در این مدت بپرهیزند.

به گفته او آسمان استان در ۴۸ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری و پدیده غالب وزش باد به نسبت شدید است، همچنین دمای هوا در استان در ۲۴ ساعت آینده یک تا سه درجه افزایش می‌یابدکه دمای اصفهان در گرم‌ترین و خنک‌ترین ساعات به ترتیب به ۲۰ و ۵ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان می‌گوید زواره با دمای ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین میاندشت با دمای ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان تا فردا پیش‌بینی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار