رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری دو نفر از سارقان به عنف تلفن همراه در اراک خبر داد.

سرهنگ"کامیار چهری" رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف گوشی تلفن همراه در یکی از محله‌های شهرستان اراک توسط سه نفرسرنشینان یک دستگاه خودرو، بررسی موضوع و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

چهری افزود: در تحقیقات اولیه پلیس و با استفاده از تجهیزات هوشمند مشخص شد سارقان دو نفر مرد و یک خانم می‌باشند که پس از سرقت یک دستگاه گوشی هوشمند آیفون بلافاصله از محل متواری شدند.

او اظهار داشت: در ادامه بررسی‌های پلیس و با توجه اینکه در حدود یک سال گذشته منزل شاکی به ارزش ۷ میلیارد ریال در تهران مورد سرقت قرار گرفته بود احتمال اینکه سارقان گوشی همان سارقان منزل باشند متصور بود.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی پلیس سارقان که اهل و ساکنان یکی از استان‌های همجوار می‌باشند شناسایی و در عملیاتی دو نفر از آن‌ها دستگیر شدند.

چهری با اشاره به اعتراف سارقان به سرقت به عنف گوشی تلفن همراه شاکی در اراک و منزل وی در تهران با توجه به شناسایی قبلی با همدستی یکی از دوستان خود گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

او با بیان اینکه تحقیقات برای دستگیری همدست سارقان ادامه دارد افزود: خریدارن اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.