رئیس هلال احمر شهرستان جهرم گفت: امسال تعداد ۱۰ خانه هلال با مشارکت جمعیت هلال احمر جهرم در نقاط مختلف این شهرستان ایجاد می شود.

رامین جعفر نژاد گفت: توسعه خدمات‌ ارتوپدی و توان بخشی درمانگاه هلال احمر جهرم و پیگیری ارتقا پایگاه کوهستان سنگ تراشان از پایگاه موقت فصلی به پایگاه ثابت فعال در طول سال در دستور کار این جمعیت قرار دارد.

او گفت: اجرای ۱۰ کاروان نیکوکاری و سلامت در سطح شهرستان و برگزاری آموزش‌های عمومی و همگانی و دوره‌های ویژه تخصصی برای تربیت امدادگر و نجاتگر از دیگر فعالیت‌های هلال احمر جهرم در سال ۱۴۰۱ است.

 جعفرنژاد گفت: اعطای کمک هزینه درمان بلاعوض به مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بیماران صعب العلاج از جمله اقدامات بوده است.

رئیس هلال احمر شهرستان جهرم گفت: همکاری بیش از ۴۰ نفر از اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر در قالب  طرح شهید حاج قاسم ‌سلیمانی به منظور نظارت بر شیوه نامه های بهداشتی و همکاری در مراکز واکسیناسیون بیماری کرونا را از دیگر اقدامات این نهاد دانست و گفت:  برگزاری کلاس های کمک های اولیه و مخاطرات برای بیش از سه هزار نفر از همشهریان و سربازان آموزشی از فعالیت های پارسال هلال احمر جهرم بوده است.

او گفت:  امداد رسانی به حوادث و سوانح در سطح شهرستان جهرم از وظایف این نهاد بوده که پارسال ارسال اقلام امدادی و کمک های مردمی به مناطق زلزله و سیل زده جنوب کشور  از سوی داوطلبان هلال احمر جهرم انجام شده است.

منبع: شبستان 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار