کمدین افغانستانی ساکن تهران شب گذشته معضلات مهاجرین را در قالب استندآپ کمدی در عصر جدید روایت کرد.

علیرضا محمدی، کمدین افغانستانی ساکن تهران، شب گذشته با روایتی از مشکلات زندگی افغانستانی های مقیم ایران در برنامه استعدایابی «عصر جدید» اجرای خود را روی صحنه برد.

اجرای علیرضا محمدی باعث اختلاف نظر و بحث داوران عصر جدید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
از مدتها قبل ما افغانها رو تحمل کردیم جواب خوبی رو باتجاوز به کودکان دادن من از خودشون شنیدم که اگه ما ایرانیا تو افغانستان بودیم سر میبریدن مکه خود ما توجنگ ایران با عراق فرار کردیم وایسن بجنگن درود بر شهیدان ما که حتی نمیزاشتن برن جنگ شناسنامه دستکاری میکردن فرق ایرانی اینه حالا خیلی ناراحتن برن به طالبان بگن بزارن دختراشون تا سرکوچه بیان مدرسه کارت ملی وبقه مساعل پیش کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
ما به عنوان میزبان به افغانی ها رسیدگی کردیم و درکشون کردیم ولی این دلیل نمیشه که یه افغانی بیاد و هرچی میخواد بگه و ما‌ بشینیم و بخندیم و بگیم راست میگه.جوانان زیادی در ایران هستن که بیکار هستن اشنا های زیادی داریم که بیکارن و یا نمی تونن خونه بخرن و برا همین نمی تونن ازدواج کنن.افغانی ها نباید توقع داشته باشن که شغل های خوبی داشته باشن.ایرانی های زیادی هستن که کنار افغانی ها‌ کارگری می کنن.همچنین افغانی های زیادی هستن که در کنار کارگری دزدی هم می کنن.مثلا همین کسی که سه طلبه رو در حرم امام رضا زخمی کرد یه افغانی بود.اگر هم از کشور ما راضی نیستن برگردن کشورشون اما اینو بدونن که وضعیت کشورشون هزار بار بدتر از کشور ما هستش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
واقعابایدکمی بخاطرمشکلاتی که افغانستانی هادرایران دارن تامل کنید
Iran (Islamic Republic of)
آرا
۲۰:۱۰ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
در ابتدا ضمن احترام به تمام انسان ها باید بگویم در تمام کشورها حقوق شهروندها با افراد دارای اقامت دائم، افراد دارای روادید کار و تحصیل و بالاخره پناهندگان فرق دارد و اگر برادران افغانی باور ندارند می توانند از پناهندگان افغان ساکن در آلمان، انگلیس، آمریکا و ... بپرسند. به علاوه در ایران پناهندگان در کمپ هم نگهداری نشده و نمی‌شوند در حالیکه در بسیاری از کشورها از ترس اختلاط مردم خود با آنها اینکار را می کنند. بهرحال تفاوت رفتار بین شهروندان و پناهندگان حتما وجود دارد ولی در ایران با بزرگواری رفتار می شود و برای ما نژاد که ایشان فرمودند رنگ موی بور و چشم آبی بودن که ایشان خودشان را شکل پاندا کردند برای جلب نظر و دلسوزی یا توجه جایی ندارد. همچنین در پایان به برادران افغان ساکن آمریکا توصیه می کنم در آمریکن تلنت شرکت کنند و اگر راهشان دادند در آنجا از اینکه چرا از افغانستان با هواپیما و احترام تخلیه شدند ولی افغان های همکار جا ماندند و از روی بدنه هواپیما پایین افتادند جوک و کمدی بسازند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
چرا مردم یمن با وجود فقر زیاد و جنگ به کشورهای دیگه مهاجرت نمی کنن؟ ولی تا یه ترقه می زنن تو افغانستان سریع فرار می کنن کشورای دیگه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
میهمان همیشه بایستی سپاسگزار میزبان باشد و کمی امکانات و کاستی های میزبان را به رسم میهمان نوازی او چشم بپوشد نه انکه مسخره کند و طلبکار باشد قابل توجه افغانستانی های میهمان طلبکار
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۰۰:۳۷ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
باسلام...باسلام و باتشکر از برنامه عصرجدید،، .عصرجدید ۱۴۰۱واقعا. داوری خدایی خداوکیلی درست داوری نمیکنند وناعدالتانه داوری میکنند .یااون خانم داور واقعا ناعدالتانه داوری میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ن
۲۲:۲۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
کارن حق داره انصاف هم خوب چیزی ما افغان ها رو با وجود مشکلات کمبود منابع غذایی و آبی و بیکاری و معیشتی خودمون در ایران جا دادیم حالا جا تشکر طلبکار بودن هم نوبره والا خب اگر ناراحتن برن کشور خودشون بهرحال هر کسی نسبت به کشور خودش هر چند هم که شرایطش بد باشه ارق داره ولی.... قابل توجه سمیه خانم
Iran (Islamic Republic of)
سید علی حیدری
۱۵:۰۰ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
پس بنی آدم اعضاء یک پیکرند کجا می رود برادر من تا کی اصالت خود را فراموش کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
کارن گل گفت
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۲۲:۲۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
کارن چرت گفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
دم کارن گرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
عصر جدید با داورهای عصر تیرکمان قلی. شادابی از عصر جدید رفته بااین داورهای خوش نام بی ذوق. چه کار کردی علیخانی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
خیلی قشنگ بود
آفرین
Netherlands
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
اجرای خوبی داشت
قسمت ازدواج،کارگر و گواهینامش تامل برانگیزه
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۲۲:۳۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
دقیقا موافقم و درکش میکنم
آخرین اخبار