سرپرست فرمانداری زرند گفت: دهیاران تجربه و علم خوبی نسبت به مسائل دارند و در واقع بازوی اجرایی دولت و وزارت کشور در روستا‌ها به شمار می‌روند.

نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی زرند با حضور سرپرست فرمانداری، بخشدار مرکزی و دهیاران روستا‌های بخش مرکزی در محل سالن اجتماعات فرمانداری زرند برگزار شد.

سیدرضا حسینی نژاد با اشاره به شعار سال و بحث تولید دانش بنیان، نگاه علمی به بحث کشاورزی در سطح شهرستان را مهم دانست و گفت: متاسفانه خشکسالی و وضعیت آب شرایط اضطراری را در بیشتر مناطق ایجاد کرده که لزوم نگاه علمی به کشاورزی، اصلاح الگوی کشت و آبیاری با استفاده‌های از سامانه‌های نوین برای مدیریت مصرف آب و افزایش بازدهی مورد تاکید است.

سرپرست فرمانداری زرند خدمت رسانی به مردم و پیگیری مسایل و مشکلات روستا‌ها از اولویت اصلی و وظایف دهیاران دانست که بایستی در این زمینه کوتاهی نکنند.

اوبا بیان اینکه دهیاری‌ها نقش مهمی در هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و پیگیری  و تسهیل فرآیند انجام امور در سطح محلی دارند گفت: دهیاران تجربه و علم خوبی نسبت به مسائل دارند و در واقع بازوی اجرایی دولت و وزارت کشور در روستا‌ها به شمار می‌روند.

 بخشدار مرکزی زرند  نیز با بیان اینکه دهیاران نقش مهمی در رونق بخشی زندگی روستاییان و توسعه شهرستان دارند گفت: رشد و تعالی روستا در مسیر عمران و آبادی، مرهون تلاش‌های بی وقفه دهیاران است.

برچسب ها: دهیاران ، الگوی کشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار