ضرورت رفع مشکلات بخش اسماعیلیه اهواز

فرماندار اهواز گفت: رفع مشکلات بخش اسماعیلیه اهواز در دستور کار مسئولان قرار گرفت.

مسعود فلاحی گفت: برای آسفالت جاده مواصلاتی بین محور اهواز- خرمشهر و امام جعفر صادق (ع) حدفاصل پاسگاه تا روستای شمریه به طول هفت کیلومتر با پیگیری‌های یوسفی نماینده مردم  اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی مبلغ ۶۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شد.

به گفته او طرح چهار دهانه پل در نقاط مورد نیاز و مشخص شده، از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این بخش اجرا می‌شود و روکش آسفالت جاده حدفاصل کاظمی یک تا کاظمی ۲ به طول سه کیلومتر نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود که قرار است انجام شود.

فرماندار اهواز می گوید: برای تکمیل ۱۰ باب مدرسه نیمه تمام در روستا‌های بخش اسماعیلیه اهواز، مقرر شد؛ جلسه‌ای با حضور مدیران ادارات آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در فرمانداری برگزار شود تا هر چه سریعتر عملیات اجرایی آن‌ها به پایان برسد.

به گفته این مقام مسئول جابجایی تیر برق و همچنین تعویض تیر‌های برق فرسوده نیز در اولویت قرار دارد و بهسازی و اصلاح روشنایی روستا‌ها نیز از سوی شرکت توزیع برق اهواز انجام می‌شود.

رفع مشکل آنتن دهی مبایل و تلفن و همچنین زیرساخت‌های ورزشی در بخش اسماعیلیه اهواز نیز قرار است جلساتی برای پیگیری و رفع این مشکلات برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.