استاندار آذربایجان غربی گفت: مدیران باید با روحیه‌ای مردمی، شبانه روز و بدون منت در خدمت نظام و مردم باشند.

محمدصادق معتمدیان در گردهمایی مشترک با فرمانداران استان آذربایجان غربی بر هماهنگی بیش از پیش مدیران ستادی استانداری و فرمانداران شهرستانها، تاکید و گفت: نشست‌های هم اندیشی و همفکری بین مدیران ستادی و استانی دستگاه‌های مختلف و فرمانداران سطح استان در سال جدید به صورت مستمر جهت رفع مشکلات مناطق مختلف و توسعه متوازن آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی برگزاری جلسات محتوایی با برنامه ریزی هدفمند که منتهی به خروجی مشخص شود، را ضروری دانسته و می گوید: فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی نظام و دولت در شهرستان ها، مسئولیت ویژه‌ای در پیشبرد اهداف نظام و دولت و هماهنگی بین ارکان مختلف در حوزه‌های امنیتی، اقتصادی و عمرانی بر عهده دارند.

وی تغییرات و انتصاب مدیران در سطح استان را در راستای اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم اعلام کرد و گفت: در انتصاب مدیران تلاش شده بیشتر از ظرفیت‌های استان و چهره‌های جهادی استفاده شود تا در راستای خدمت به نظام و تامین منافع و مطالبات مردم گام برداریم.

معتمدیان پست‌های مدیریتی را نیز امانتی از سوی حاکمیت و مردم معرفی کرده و می گوید: مدیران منصوب شده براساس صلاحیت‌های عمومی و تخصصی انتخاب شده اند تا بتوانند در شرایط کنونی با روحیه جهادی و ایثارگری در مسیر رفع مشکلات استان گام‌های محکمی بردارند.

استاندار آذربایجان غربی گفت: نمی‌توان با شعار، مشکلات استان و مردم را رفع کرد و مدیران باید با روحیه‌ای مردمی، شبانه روز و بدون منت در خدمت نظام و مردم باشند تا ضمن حضور در کنار مردم، دستاورد‌های ملموسی برای استان داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.