تعداد بیماران بستری مبتلا و یا مشکوک به کرونا در خراسان رضوی افزایش یافته است.

دکتر محمد پهلوان کاشی گفت: در روز‌های اخیر تعداد بیماران بستری و سرپایی افزایش یافته و لازم است عموم مردم در رعایت دستور‌العمل های بهداشتی توجه بیش از پیش داشته باشند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دریک روز گذشته ۶۳۵ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز خدمات جامع سلامت منتخب و یا اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه داشتند و ۱۶۶ بیمار مبتلا یا مشکوک در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند.

او گفت: هم اکنون ۳۶۹ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که ۲۸۷ نفر از این تعداد در مرکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

پهلوان گفت: هم اکنون ۱۰۰ بیمار بدحال نیز در بخش‌های مراقبت ویژه استان بستری هستند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تکمیل واکسیناسیون، حفظ فاصله اجتماعی، اجتناب از حضور در دورهمی‌ها و استفاده از ماسک مهمترین راهکار در پیشگیری از ابتلا به کرونا محسوب می‌شود.

او گفت: همه مراکز بهداشتی و درمانی در سطوح مختلف آماده خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا هستند و عموم مردم در صورت بروز علائم ضمن تماس با سامانه تلفنی ۱۹۱ و دریافت راهنمایی‌های لازم به نزدیکترین مرکز درمانی مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.