سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از تسهیل در صدور مجوز‌های اعطایی در سال جاری توسط اداره محیط زیست خبر داد.

حسن قاسم‌پور خواستار اختصاص اعتبار برای احداث ساختمان اداره محیط زیست برای این شهرستان شد.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در جلسه مشترک با فرماندار شهرستان نمین با تاکید بر اینکه با مدیریت مسئولانه سعی شود بیشتر در حوزه‌های کشاورزی و گردشگری سرمایه گذاری گردد گفت: محیط زیست مخالف احداث کارخانه و صنایع نیست بلکه معتقد است صنایع با رعایت‌های پیوست‌های زیست محیطی احداث گردد.

قاسم پور حفظ محیط زیست را وظیفه همگانی عنوان کرد و گفت: تمامی آحاد مردم و ادارات باید برای حفظ و نگهداری محیط زیست تلاش کنند.

او می‌گوید: در سال جاری اقدامات و خدمات حفاظت محیط زیست را افزایش داده و همراهی و همکاری لازم را برای اعطای مجوز‌های واحد‌های اقتصادی خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان نمین نیز به اهمیت حفاظت از محیط زیست اشاره کرد و گفت: زمین ساختمان اداره محیط زیست را از مسکن و شهرسازی پیگیری کنید از اعتبارات سال ۱۴۰۱ مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای شروع ساختمان محیط زیست اختصاص خواهیم داد.

امینی با بیان اینکه احداث ساختمان را در سال جاری شروع کنید تا به مرور جذب اعتبار کنیم گفت: برای اجرای بعضی از کار‌ها منتظر اعتبارات نباشید کار را شروع کنید تا اعتبار به شهرستان برسد.

او تسهیل در اعطای مجوز‌های محیط زیست بخصوص مشاغل خانگی را خواستار شد و گفت: از معادن شهرستان بازدید و نظارت‌ها را افرایش دهید.

فرماندار نمین با بیان اینکه ورودی شهرها، روستا‌ها و جنگل «فندقلو» تبدیل به زباله دانی شده است گفت: بازدید مشترک با حضور فرمانداری، محیط زیست و شهرداری شهرستان ترتیب بدید تا قبل از روز سیزده بدر شرایط را برای حضور گردشگران فراهم کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.