رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون از خدمت رسانی این مرکز درمانی به ۴ هزار و ۳۲ بیمار از ابتدای امسال تا نهم فروردین ۱۴۰۱ خبر داد.

دکتر حسین مرادی سروستانی این میزان را معادل روزانه حدود ۴۴۸ مورد دانست و گفت: از مجموع بیش از ۴ هزار خدمت درمانی ارائه شده در این ایام، ۳ هزار و ۴۵۷ مورد، خدمات سرپایی و ۵۸۰ مورد نیز خدمات بستری بوده است.

او میزان اعمال جراحی انجام شده در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون طی ۹ روز نخست تعطیلات نوروز امسال را نیز ۱۱۶ مورد اعلام کرد.

رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون با تاکید بر اهمیت آمادگی مجموعه سلامت در ایام نوروز گفت: در همین رابطه برنامه ریزی‌های لازم برای ایجاد آمادگی لازم در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون صورت گرفته و همه بخش‌های بیمارستان شامل اورژانس، اتاق عمل، CCU، زایمان، اطفال و نوزادان، NICU، بستری زنان، جراحی، داخلی، کووید ۱۹، ICU داخلی، ICU جراحی، آزمایشگاه و رادیولوژی در تعطیلات نوروزی نیز به روال دیگر ایام سال، فعال است.

دکتر مرادی سروستانی گفت: همچنین در کنار پزشکان عمومی، پزشکان متخصص نروسرجری، بیهوشی، زنان و زایمان، ارتوپد، گوش و حلق و بینی، چشم، اورولوژیست، داخلی، اطفال، نوزادان، نورولوژیست، رادیولوژیست و پاتولوژیست نیز در این ایام، پذیرای بیماران هستند.

او می‌گوید: ۱۷۳ تخت در این بیمارستان فعال و به مراجعان از دیگر شهرستان‌های همجوار در برخی حیطه‌های تخصصی، خدمت رسانی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.