در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد

محدودیت ترافیکی در دو محور شمالی کشور

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال، مسیر رفت و برگشت محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده است.

آقای ایمان محرابی نیا گفت: با توجه به افزایش حجم تردد خودروها  تردد از محور چالوس مسير (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافيک سنگين در مسير (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا هزارچم را شاهد هستیم. 

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور  همچنین  تردد از آزادراه تهران - شمال مسير (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد روان در مسير (شمال به جنوب) را شاهد هستیم.

طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور ترافیک سنگین در محور هراز مسیر(شمال به جنوب) محدوده‌های نارنجستان و گزنک را دوربین‌های نظارتی نشان می‌دهد و  تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) وجود دارد.

با توجه به آنکه تنها دو روز از تعطیلات نوروزی باقی مانده، پلیس راهور و مسئولان راهداری به تمامی مسافران توصیه کرده‌اند که برگشت خود را مدیریت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
چرا برای عده ای خوش گذران راحتی و برای دیگران زحمت ایجاد می کنید بقیه باید تاوان پس دهند که اینها در ترافیک نمانند این است عدالت هر کجا که منافع خودتان باشد عدالت است انجا که نباشد عدالت نیست بگذارید در ترافیک بمانند و راه دیگران را دراز نکنید در جواب این اقا: حجم تردد با جاده فعلی همخوانی ندارد دلیل آن خوشگذرانی نیست کمی درک هم خوب است
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۲۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
چرا برای عده ای خوش گذران راحتی و برای دیگران زحمت ایجاد می کنید بقیه باید تاوان پس دهند که اینها در ترافیک نمانند این است عدالت هر کجا که منافع خودتان باشد عدالت است انجا که نباشد عدالت نیست بگذارید در ترافیک بمانند و راه دیگران را دراز نکنید
آخرین اخبار